Conferència sobre les Novetats en la Llei d'Estrangeria

Més informació
Hora inici: 19:00
Hora fin: 20:00
Zona: Portal del Clot
El pròxim 12 de març a les 19.00 hores, a la Sala Polivalent del Portal del Clot, tindrà lloc una conferència informativa sobre les novetats en la Llei d'Estrangeria, organitzada per la seu local de Creu Roja en col·laboració amb la Regidoria de Serveis Socials de l'Ajuntament de Xàbia.L'esdeveniment estarà a càrrec de l'advocat voluntari de Creu Roja, Raül Bover, qui exposarà detalladament els canvis legislatius que entraran en vigor a partir del 20 de maig de 2025.
Durant la xarrada, s'abordaran les noves modalitats i procediments per a sol·licitar l'autorització de residència legal a Espanya, així com les mesures transitòries i els terminis que han de tindre's en compte. A més, es proporcionarà informació específica sobre casos especials en els quals podria ser recomanable avançar tràmits o prendre decisions prèvies a l'entrada en vigor de la nova normativa.
Aquesta conferència està dirigida a totes aquelles persones interessades a conéixer els canvis legislatius, així com als qui desitgen assessorar-se sobre com aquests poden afectar els seus familiars o amics. L'entrada és gratuïta i no requereix inscripció prèvia. Si aquest tema és del seu interés o coneix a algú a qui puga resultar-li útil, li convidem a assistir i participar en aquesta jornada informativa.
Data: 12 de març de 2024
Hora: 19.00 hores
Lloc: Sala Polivalent del Portal del Clot
Organitza: Creu Roja Xàbia
Col·labora: Regidoria de Serveis Socials de l'Ajuntament de Xàbia
Conferència Gratis